FAQ

AUH’s egen baghave.

Ved P23
Tyge Søndergaards Vej 953
8200 Aarhus N

Du modtager et link med din billet via SMS senest d. 6. juni. Det er derfor vigtigt, at du dobbelttjekker det mobilnummer, du har oplyst ved tilmelding.

Billetten indeholder dine adgangs-, mad- og drikkevarebilletter, samt et kort over pladsen.

Man kan ikke overtage en billet fra en kollega. Man skal have en personlig billet. 

Har du mistet noget på pladsen på dagen, så vil alle glemte sager blive indleveret i informationsvognen. 

Efter festen kan glemte sager hentes fra tirsdag d. 13. juni hos Ledelse og Kommunikation, Hedeager 3, 8200 Aarhus N.

Det er gratis at deltage i AUH Havefesten. 

Under Mad & Drikke kan du læse mere om hvad der er inkluderet i din billet.

Alle månedslønnede samt studerende og elever på AUH får tilsendt en invitation.

Som udgangspunkt inviteres timelønsansatte ikke. Den enkelte afdeling har dog mulighed for, at invitere timelønnede med, hvis de har en særlig tilknytning afdelingen.

Ja, når du er på orlov er du stadig ansat på AUH, og er velkommen til at deltage i havefesten.

Ja, når du er på barsel er du stadig ansat på AUH, og er velkommen til at deltage i havefesten.

Havefesten er som udgangspunkt kun for månedslønnede, studerende og elever.

Ansatte på timeløn skal aftale med deres nærmeste leder, om de kan deltage.

Udover at du skal tilmelde dig på hjemmesiden, skal du ved indgangen vise din billet du har fået tilsendt via SMS, samt dit ID kort.

Du modtager et link med din billet via SMS senest d. 7. juni.

Det er derfor vigtigt, at du dobbelttjekker det mobilnummer du har oplyst ved tilmelding. Hvis du ikke har modtaget din billet, eller har du spørgsmål til den, så skriv til os på auh.havefest@rm.dk.

Billetten indeholder dine adgangs-, mad- og drikkevarebilletter, samt et kort over pladsen.

I din billet er der inkluderet:

  • 1 x chili sin carne
  • 1 x pølse med brød eller 1 fransk hotdog, klassisk-, kyllinge- eller vegansk pølse
  • 1 x kage (denne har du bestilt ved tilmelding)
  • 2 x fadøl eller vin
  • 2 x sodavand eller kildevand
  • 2 x kaffe eller the

 

Derudover har du mulighed for at købe ekstra drikkevarer og mad på pladsen fra forskellige foodtrucks. Vi løfter sløret for hvilke foodtrucks der kommer i løbet af de kommende måneder.
Al betaling på pladsen foregår via MobilePay.

Man må ikke have sine egne drikkevarer med.

Til havefesten bruger vi genanvendelige krus, så vi producerer mindst muligt engangsplast og skåner miljøet. Det er MEGET vigtigt, at du passer godt på de krus, som bliver udleveret, og at de ikke smadres. Når du har fået din første drink og skal af med dit krus, kan du:

– Give dit krus til personalet i barerne og få et nyt (de kvitterer med smil!)

– Aflevere dit krus i en af GENKRUS containerene

 

Ved tilmelding har du mulighed for at oplyse os om særlige fødevarepræferencer.

I ugen op til arrangementet modtager du en SMS, hvis din præference er relevant for menuen. Her får du informationer om, hvor du kan hente dit særlige måltid.

Ja, man må gerne ryge til havefesten. Men vis hensyn til dine kolleger, og ryg kun i de udpegede områder.

Til AUH Havefest har du mulighed for at deltage i forskellige aktiviteter. Sammen med din afdeling kan I danne et hold, som sammen vælger hvilke aktiviteter I kunne tænke jer at deltage i.

Den 8. marts åbner holdtilmeldingen. Der er åben frem til den 31. marts.

Nåede du ikke at tilmelde dig på et hold med dine kolleger? Så tag en snak med dem, og få holdkaptajnen til at skrive ind til os på auh.havefest@rm.dk, så registrerer vi at I er én mere holdet.

Nej, når du har tilmeldt dig, kan du komme og gå, som du vil. Hvis du skal arbejde, er du velkommen til at komme før eller efter din vagt. Du skal være tilmeldt selvom du kun deltager i noget af dagen.

Vi skal til havefest, så klæd dig på til en dag under åben himmel. Husk solcreme, sommerhat og behageligt fodtøj (og måske en paraply til den lille byge).

Tag gerne et tæppe med, lad campingstolen blive hjemme, vi har sørget for borde og bænke. 

Skal du have skiftetøj, dansesko eller regnslag med, så pak det i en rygsæk og tag det med ind på pladsen ligesom hvilken som helst anden festival. HVIS det ikke er en mulighed og du gerne vil have noget liggende i et omklædningsrum på hospitalet, så er det vigtigt, at du ikke bruger hovedindgangene, så vi forstyrrer mindst muligt.

Dele af P23 lukker fra torsdag d 8. juni. 

Kører du i bil til arbejde opfordres du til at finde en anden måde at komme på arbejde den 9. juni. Det er vigtigt, at du ikke blot parkerer på hospitalets p-pladser, da det kan have stor indvirkning på, hvor vores patienter kan finde parkeringspladser. Så hop på letbane eller bus, hvis du kan, eller kør sammen med en kollega.

P23 er spærret for parkering i forbindelse med havefesten. Benyt derfor en af de andre personale parkeringspladser.

På P23 vil der være et afmærket område, hvor du kan parkere din cykel.

 

Kommer du med letbanen, er det nærmeste stop Gl. Skejby/Agro Food Park

Hvis du er med bus, er det nærmeste stop på Palle Juul-Jensens Boulevard, ved P23.

Hvis du har brug for en overnatning den 10. juni, kan du bruge rabatkoden PROAAUH, når du booker et værelse på Zleep Hotel Aarhus Skejby. Koden giver op til 50% rabat alt efter, hvilket værelse du booker.

Skulle du mod forventning blive forhindret i at deltage, skal du hurtigst muligt sende en mail til: auh.havefest@rm.dk 

I mailen skriver du ”Afbud” i emnefeltet og i mailen oplyser du dit navn, mobilnummer samt afdeling du har tilmeldt dig med.

Man kan ikke overtage en billet fra en kollega. Man skal have en personlig billet. 

Du er altid velkommen til at skrive til os på auh.havefest@rm.dk med spørgsmål.